7 Aralık 2007 Cuma

HER ŞEYSİN

CANSU ÖNEM



Kavgam da sensin benim
Barışım da
Bütün tezatlarım
Bütün mecazlarım
Kelime anlamımsın…
Soyuttum senden önce
Elimden tuttun hayatın somut yanında buluştuk
Hayal kahvesinde kahvaltı edip, sevgilerde uyuduk
Cümlelerimin bütün olumlu yanları hep sendendi
Gidişlerin hayatımın eksiltili yanları…
Ve sen benim kimselere anlatamadığım gizli öznem,
Beni kızdırdığında tatlı ünlemlerimsin
Seni tarifsiz sevinçlerime ortak ediyorum
Hayatımın virgülüsün sonsuz ol diye…
Tırnak içinde hep senin adın büyük harflerle
Ardından söylenmemiş bütün sözlerimin son heceleri…
İmkânsızsa bir cümlede eğer yüklemi atmak
O zaman üç nokta ol sen benim bütün süreçlerimde…
Güneşe dayanan merdiven ol
Edebi olsun merdivenden çıkışımız
Bütün soru cümlelerimiz güneşte kalsın
Hayatımın gerçek anlamısın desem de inanma
Hayat ayrıntılarda çoğu zaman
Yan anlamlarımsın sen benim…
Düz cümleler kursak da çoğu kez birbirimize…
Birleşik cümlelerde mutluyuz şimdi
Sen, ben, hayat ise nesne...

Hiç yorum yok: